Nämen?

Inga komentarer, nån liten brukar ju ändå slinka in......men så gick jag in på min egna lilla blogg och insåg att mina inlägg lätt susar iväg till mycket snack om min egna cykling, om vädret och om andra rätt trista saker. Cyklingen är ju trots allt detta en stor del av mitt liv och min dagliga transport. För vad vore jag utan bettan egentligen??

 
Jag å kärleken 08-08-07, en tripp till Ikea var de som stod på schemat, och lite smakprov på fisk hos vår gamle tränare...Maria, varför?!

Men i alla fall, om jag ska berätta nått intressant nudå som jag inte brukar skriva om....vad kan de vara....jag är en perfektionist....jag tar tex alltid bort de jag käkat direkt efteråt, i alla fall om porslinet strår kvar i mitt rum. Jag borstar tänderna ganska ofta, jag smörjer alltid in mina fötter innan jag ska sova, jag har ganska ofta inget smink. det var väl lite små saker sådär.......

Ikväll var jag på ett Corepass med Tove på väderkvarn, de var riktigt bra faktiskt! skönt men ändå jobbigt, ingen kondition i alla fall, men de ordnade vi efteråt på löpbandet isället...drygt 3 km på 16 minuter blev det idag....men sammanlagt 20 minuters löpbandstid, men gymmet på VK är så proppat med stadsbor, så jag gillar det inte riktigt.

Imorgon när jag vaknar (alarm 09.00) Så ska jag fundera över livets ting och besluta mig för hur min dag ska bli. Kvart i tolv är de matte, sen lunch sen finitio för dagen!
Imorgon börjar också mitt vanliga schema på f&S rulla...så de blir jobb 16.30-22....jag har hand om stängningen.
Fredag så blir det jobb 15-19.30
Söndag så blir det jobb 09.15-16.00, va mycket! men nästa vecka så har jag bara torsdagspasset att genomföra!

Så lördag är väl den dagen som bli ledig...då ska jag på morgonen övningsköra, sen ner på stan och träffa malin&maria - vi ska prata med dem på Apollo, sen ska ajg förmodligen klippa min lugg lite......eftermiddan e ganska fri, men kvällen ska ägnas åt att titta på Into the wild - natur&friluftslivuppg) sen så blir det själfallet körlsget, maria sover nog hos mig....eftersom hon ska jobba på ultuna på morgonen :) Mysigt


Nej nu blev jag trött! äntligen....godnatt!

 Sthlm i somras med Paula, Paula kan du ringa mig om du läser det här, jag får inte tag i dig! Sthlm nästa fredag finns i planeringen i alla fall :) Karro, Saga...ska vi köra på det?

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggmoa, vad retro du såg ut där med gamla bettan och gladiatorsandalerna som lyser upp alla kakel och betong :)

2009-01-15 @ 00:08:13
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Saga

Nästa fredag, vad händer då? ELLER AHA juust det, men det är klart! :) Ska höra runt lite med familjen.



Puss finis!

2009-01-15 @ 07:39:32
Postat av: Maria

HAHA, klockrent när vi smaka fisk, verkligen "varför".



ÅHÅH, på fredag blire draaaag! BIG TIME!

2009-01-15 @ 09:59:14
Postat av: Karolina

JAG ÄR TAGGAD! KOM.

2009-01-15 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0