partyfredag!

Hur mår ni egentligen? Är de partyfredag på hög nivå? Tänkte väl de.....

Själv har jag varit på riktigt bra humör hela daen känner jag...party liskom, avslutade hela skoldagen med lite streetdance som lina i klassen höll i. Mycket underhållande och skoj. Hon är duktig hon Lina :)

Efter dansen cyklade jag till friiiiiskis, mysipysi....fikade lite och jobbade sen på en fra timmar till med Elin min team-friend. de kom både de ena och andra träningstyperna...både sura och glada. men en var ändå extra glad. haha så han övervägde nog kvällen till lyckad! Sen cyklade jag hem.....sjukt störtskönt asså helt underbart. jag var trött som en ny lite bebis.

Middag: Pestolax med pinjenötter, Bön&Tomatsallad tillsammans med yoghurt,mosad feta och keso-sås. Till de ramlösa.
Efterätt, saltade blandadenötter.

jag har hunnit damsuga hela lägenheten också, dammat av och skurat i köket. Så nu är det fritt fram för Sushimiddag imorgonkvll med Linnéa, Cecília och Saris!

Imorgon på dagen ska jag shoppa och luncha med Micks, vi ska diskutera Gotlandsveckan bland annat. Shhit vilken dundervecka!!
Sen på eftermiddan ska jag nog på Ingrids pulsmedel, innan jag åker hem och förbereder för middag och Körslagsfinal (kom precis nu en reklam för körslaget, coolt)  + massa prat!

Adioooos!



Jag saknar er, och de som inte är med på bilden också, såklart! En vecka och två dagar Kompiizaar!


Kommentarer
Postat av: Karolina

AW saknaaar diiiig meeediiis!!!!!!

2009-01-30 @ 23:24:30
Postat av: Sarisen

ikväll ska bli myyyyysigt! :D

2009-01-31 @ 16:58:04
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag saknar Uppsala och er mina vänner!

2009-01-31 @ 19:09:08
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0