Rinnande tid, sprudlande energi, ett skönt lugn och ensamhet.

Jag anstränger mig för att  inte ltfta ett knåp...det finns inte så mycket mer att plocka med var sig i köket eller i mitt rum eller i vardagsrummet. Jag har duschat, jag har pluggat en gnutta. jag har gjort toast och sallad till lunch, dock med lingongrova, så de blev inte så knapriga...eller ni vet, man ska ju ha fyrkantiga bröd som delas i tur så de blir trekanter...men eftersom lingongrova är limpformade så blev de liksom halva halva skivor, lite flumåskum med andra ord. Nöjd tjej ändå.

Känns skönt att rulla iväg med bussen till linné ikväll, tsm med Maria...vi tre kommer nog få en bra kväll ihop! Men vad ska man ha på sig, det är mörkt och regnar  ute....är de knstigt att gå på midddag i mjukisbyxor? jag lever nu i mina gråa nya favoriter, som jag tidiagre hatade men som jag nu älskar...helst utan trosor under.

Vad gör ni ikväll? Är det fest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0