Skönt trött!

Hejsan!

Just nu sitter jag och är helt lagom trött, sådär redo för lite skön sömn i mina vita lakan fluffiga :) men först........måste jag berätta om min dag och lite sånt såklart!

Jag började dagen med mat såklart :), sen blev de påklädning och lite sånt morgonbestyr, efter de gick jag i det extremt slaskiga vädret till skolan, kände att det inte var lönt att slira runt med bettan, så hon fick vila dagen till ära. Väl framme i skolan var de nästan pongpaff och rakt ner i provstolen, tror det gick helt okej om jag ska vara ärlig.....håller tummarna!!
Efter skolan blev det chicken bits och coscous med massa currysååååås, curry = lycka!.....när lunchen var uppäten promenerande jag, sara och Linnet ner på stan.....jag handade lite på weekday och Monki ( 75% rea) alltså mkt värd shopping! Sen tog jag Id-foto, haha värsta pajasen som tog kortet, som tydligen inte tyckte jag gjorde mitt finaste leénde så jag fick ta om till jag i princip tog-log! snyggt leg de kommer bli ;). men för att fira detta fina foto, så begav jag mig till Wayne´s tsm med Hanna Wikberg och maria, vi diskuterade alla sommarplaner över stans goaste Chai-latte, en liten bakelse skulle man kunna kalla den, för gud ska god å fin den var!
men efter några timmar/nån timme så drog vi vidare, jag och maria gick och bokade om vår resa till ett annat lite billigare hotell och som låg närmare stranden och staden!! sweeet :) Nån som vill hänga på och boka dubbelrum bredvid oss, de är bara att hojta, de finns två rum kvar på samma hotell :D Naxos två veckor, jag längtar så de gör ont!



Ikväll när jag kom hem. så hade jag ont om tid för mat, så jag slängde ihop en matig sallad, riktigt god! det är nästan de maträtterna som man bara slänger ihop utifrån vad som finns i kylen som blir bäst! varför jag var lite stressad var för att jag hade tänkt cykla iväg på Styrkemedel på friskis, och de gjorde jag också! det gick skitbra, lite seg i benen bara men annars så :)

Nu har jag kollat andra avenyn, ruskigt bra....ätit en äggamacka och druckit en banan/jordgubbsmooothie med min mamma, som var och jympade på pulsen på ekeby :) familjeintresse dehär med att plocka äpplen :)

Nej men vi hörs hörrni, nu blev det en sån här, efter de, sen så, då gjorde jag, sen och blabla....menmen!

Lena, den svarta skinnväskan är från Hm, men köpte din i somras, så tror tyvärr inte den finns kvar, däremot så såg jag flera nya fina som kommit in där, så kolla på hm :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Moa!

Kram Lena

2009-01-21 @ 12:59:12
Postat av: "Erik"

Måste nog checka in väskan, he he! :)

2009-01-21 @ 16:34:26
Postat av: "Erik"

Måste nog checka in väskan, he he! :)

2009-01-21 @ 16:35:33
Postat av: Milla / Hälsofreak

å tack ska du ha, vad kul! :o) Haha det var blomkålssoppa, som jag gissade på ;o) kram

2009-01-21 @ 19:30:11
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0