Stolt!

Igår hade jag en duktig dag minnsann!
Jag gick upp och gjorde gröt, det är ambitiöst, jag hade då ställt klockan på 8.30.....efter frukosten så gjorde jag matlåda, fullkornspasta, lax och rödkål/morot/majs-sallad....alltså rätt mogen mat. Sen packade jag min träningkläder i en ryggsäck, och gick till friskis...körde kondition (löpning 20 min + step 20 min + nervarvning med gång) Sen jobbade jag hela dagen, från 11.30-18.30. Då gick jag hem. Gjorde en köttfärspaj, tittade på tv och satt vi datorn till halv ett! En väldigt inrutad dag helt utan vänner.

Idag gick jag upp nio, och har nu gett mig på engelsk gramatik, shit har verkligen inte pluggat nått förrutom engelska en gång för några dar sen, och eftersom prov nalkas inom snar framtid så fort skolan rullat igång känner jag att det är läge!!

Idag blir det jobb igen och imorgon med. jag kämparverkligen. men jag har bara tre pass kvar på detta julchema, det är idag, imorgon och kort pass på fredag. så de ska nog gå vägen :) Idag blir de nog fullt med folk och så är vi tre som jobbar + instruktör :)

Vad gör ni såhär sista dagarna på lovet? nått kul eller har ni lite panik som jag?

Kommentarer
Postat av: Saga

PANIK! med stort P.A.N.I och K!

2009-01-06 @ 12:08:36
Postat av: maria h

ganska mkt panik. fast jag vägrar inse det..

2009-01-06 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0