You make it real - james morrison! youtube:a den!

Jag är så himla trött, sanslöst ju helt sick!! trallallaa flamenco!

Idag på jobbet eller tättare sagt när jag skulle träna, så var fläktsystemet paj, så fänstrerna var helt igenimmade som de blir när man duschar me stängd där, ni vet? ;) sen så luktade de apa och golvet var halt av all fukt, och där inne stod de massa folk å kämpa, KÄMPA för sina liv, eller kanske sina nyårlöften, ingen gav sig utan alla pulserade på! Gillar stilen. I imklädningsrummet var de inte heller så latch,  så efter att jag kämpat mig varm på en cross, gick jag in i spelagelhallen som var tom, och stod där under den upplysta lampan å pumpa massa skivtsångsövningar....kändes satsigt, lovar att alla som kika in trodde jag skulle börja leda pass, och därför stod å öva in passet :) me jag fick nog i alla fall ihop ett bra styrkepass till slut :)

Sen jobba jag på till halv nio, var klar fem i halv! YES! Så när jag kom hem så satt jag på mig min mys-tisha, och åt mat som mamma hade gjort, kassler&annanas. jättegott! Sen satte jag mig här. nu försöker jag ordna med årets skattejämkning och räknar lite på vad jag kommer tjäna under året.

Imorgon blir de nog till att stiga upp vid nio-tiden, ska kika på blondinbella i tv4 9.15, jag e en sån nörd ibland asså (:, sen ska jag ner på stan, kanske hooka en snabbis me smarr, själv behöver jag inhandla nagelbandsolja, kolla lite träningskläder och så kika på Åhlens, har presentkort där vettni!!
Sen har jag inte spenderat en krona av studiebidraget, känns så grymt göttigt!

jag måste ha nått att se fram emot snart, då min mor kommer dra till thailand 23, jag e avis!!! men hon skulle handla hem lite saker till mig åtminstone :) (tacksam) men i alla fall, jag, maria å hennes mamma å mn mamam funderar på barcelona, synd att de är så dyrt bara, men kanske paris eller London vore nått. Nån strand/paradis-ö inför sommaren måste fixas i febriari i alla fall! Sen kan man ju alltid se fram emot standarnsaker!

  • Sportlov, Påsklov, SOMMARLOV
  • Studiebidrag + lön numera
  • Helg, körslaget, eller hur Maria :) haha, jag är f.o.m NU uppatgen fem veckor i rad på lör mellan 20-21.30
  • Våren - idag är mitt vårsug stort!
  • Kompisar som fyller 18, och förhoppningsvis en själv snart med, (alla 91: or då då)
  • Ett skoj träningspass, en fika, en fest etc.

Man får helt enkelt hitta guldkornen i vardagen som piffar upp! För utan längtan, mål och hopp kommer man ju inte så långt!

Pussiluren! God natt...siktar på säng elva idag, men nu kom de upp en sak på msn....som stoppa upp en del, nostalgi, He he :)

 Mads and hoe, having theire best days of their lives, they can´t say they sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0