12.30 - Godmorgon Sverige!

Det blev ingen utgång igår efter att ajg jobbat, malin sms och sa att de var nån specialkväll på bj, vilket gjorde att de inte blev nån lista...hur som så kom malin och Maria ändå in - era stekare! ;) Men jag bjöd isället hem Ida, som är en tjej på mitt jobb, vi har även driidrottat ihop, vi satt och kollade på en nostalgisk film med namnet corssroads, haha....och så åt vi godis. jag blev döösugen, har inte riktigt börjat äta de igen sen mitt 1-års-uppehåll, så sist jag åt lösgodis var i påsk, men igår var jag TVUNGEN att ha de, så ajg cyklade i 120 km/h för att hinna innan wilys stängde, cyklade dit på kanske 7 minuter, och de ligger ändå i industristaden :) Proud girl! Mysig kväll i alla fall! Klockan halv två cyklade ida hem i ösregnet, Och sliten var jag idag...vaknade hur sent som helst för att vara jag.

Lite senare ska jag ner på stan och få mina converseskor som wille så snällt köpt i USA :D För halva priset, sen så möter ajg upp mamma och vi cykar till Intensivpasset med helena kl 18 på Ekeby. Kanske går vi och äter en bit mat efteråt, vi får se.



Nån som vill komma över på "medelhavslunch" - ring ;)



Mmmm!

Nu ska jag digga vidare med Daniel Lemma och om ett tag cykla ner på stan!

Ha en toppendag! Sabba den inte, för den kommer aldrig komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: sandra

måste kommentera. De matbilderna du lägger ut ser så gudomligt goda ut :) Hehe. Din blogg är bra! Kram sandra

2009-07-10 @ 14:19:30
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0