Hejhej, massa massa hej!

Mår ni bra? De gör jag! Som en prinsessa.

Vad jag gjort idag är följande....jag gick upp runt tio, övningskörde (i sunnersta,nåntuna,Ikea,boländerna, och hem)....gick och mötte Tove vid skrapan...vi gick hem till mig och hade de trevligt och roligt! Först fick hon se mitt rum, som jag tror fick godkänt, eller? ;)....sen efter lite snick-snack, så begav vi oss ut i min park för att sola :) men efter ett tag gick vi upp och gjorde iordning en thailunch, smaskens! På min balkong satt vi också en låång stund, drack kaffe och åt melon, praatade om hur mycket som helst, skönt att vi kan få ut allt när vi är med varandra! Sen vid sex var vi på pulsmedel, Ingrids nya...bra men jag fick nästan syrebrist.

Ni ska få se några bilder från dagen!
Imorgon ska jag träffa ida, övningsköra, träna skivstång, samt kanske träffa malin och Madde...fullt ös medvetslös!





Och så dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tuff klädnad.



SHIT NAXOSBILJETTERNA, jag tror jag svimmar!!!



Ja, jag misstänkte att det var du som ringde, jag körde bil i centrala malmö, därför kunde jag inte svara. Men fortsätt att ringa, stå på dig! ;)

2009-07-15 @ 22:58:40
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: tove

rummet fick ett starkt MVG+! jättetack för igår, det var så mysigt, gott & nödvändigt, if you know what I mean. jag älskar att vara med dig! puss å kram.

2009-07-16 @ 17:36:06
URL: http://silencesayssomuch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0