I´ll been missing you lately...

Bloggdax!

Hej mitt i sommaren! Tiden jag längtar till varje år, varje månad, vecka, dag, kanske till och med sekund. men ajg gillar att längta, de får en att känna att det finns något att jobba för och kämpa för.

Idag har jag till en början slappat satan, steg upp efter halv elva, och fortsatte i ett lugnt tempo med att läsa lite tidning, surfa på datorn, (de renade ju ändå!) och så städade jag även min bokhylla och ställde upp mina snygga martiniglas som jag fick från tjejerna i en18-gift, thank´s babes! Men hur som haver barnet kärt, så blev jag som vanligt sådär "klättra på väggana-rastlös". Så vid fyra betsämde jag med Maria en fika-dejt nere på stan. Tog mig en promenad dit, sen gick vi runt i fina kvarter runt övre slotts, sysslomansgatan och vidare till främre luthagen, där vi satte oss på en brygga med våra takeaway-kaffelattisar. Pratade om allt och inget, en del minnen, samt en massa tagg inför vår resa till Naxos. Gjorde lite bus också, haha...
Gick hem vid sju, åt paj med mamma, och nu ska ajg nog chilla lite till, men sen låta farbror blund ta över. Imorgon jobbar lite, närmare betsämt 16.30-20.30, nån som vill gymma med mig innan på Ultuna?! =)

Bilder ingen annna sett!!!

Blev bjuden på middag hos Tove, en solig sommarkväll.










Nachokväll med tjejerna M&M, slutade i nachokoma :)






Som sagt, nachos för hela slanten! tacobar släng er i väggen!

Nu ska jag lägga mig och läsa under täcket, av Marian Keyes.

Dagens sköna: Brygghänget med Källis, inlämning av lönespecifikationen, mamma bytte linnet till mig, nytt vardagsrumsbord, städat min bokhylla, promenarat, fyllt på min Ipod-shuffle!

Dagens låt/drog. kelly Clarkson - Already gone

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: malin

texmexkvällen lär vi ju göra om, aaaasgott (kanske lite mindre chips för moas mage dock)

2009-07-08 @ 15:54:31
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacos är så sjukt gott! Det ska vi äta här hemma ikväll =)

2009-07-10 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0