Livet leker

Tjena!

Hela denna vecka har bestått av soliga och grymt sköna slappa dagar på olika bad här omkring...det har blivit cykelturer dit, medtagen matsäck i cyckelkorgen och en hel drös massa härliga vänner. På kvällarna har jag jobbat/tränat, eller träffat vänner. I onsdags var jag på en helmysig middag hemma hos min fina vän Tove, de bjöds på limemarinerade kräftstjärtar, vitt vin-drink, samt kaffe och mörk choklad till efterätt, inte helt fel, tjejen kan min smak....lite senare kom Sanna, Micka och Hanna...vi njöt ute på blakongen som hade sol på sig, när vi var klara gick vi ner på stan och fortsatte kvällen på Salt.

Idag har jag varit på stan och fixat en himla massa saker, bla mitt konto...som nu är ett "vuxenkonto" - STORT, sen växlade jag tillbaka pegar från Lonon...hela 1100, OJ så bra! Fyndade också ett linne för 60 spänn på Weekday, i en skön röd/orange färg, precis vad jag ville ha. Har även nyss jobbat på Ekeby. Nu är jag hemma hos min pappa, hela familjen är hemma, och vi ska strax äta hemmagjorda, grillade hamburgare (jag som betsällt mat), ikväll blir nog till att softa här hemma, ska jobba vid nio imorgon. Men sen på kvällen kommer lite finisar på ev texmexmiddag :) Blir ruuuligt! Maria kommer även hem ikväll, fina-maria-fia, Miss you!

Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅÅÅHH SKA BLI SÅ KUL ATT SES IGEN ÄLSKLINGEN

2009-07-04 @ 12:30:34
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0