Sentimental & Trött

Är helt slut just nu...vet inte vad jag ska skriva eller känna. Men mår också bra, de ska ni veta. Har arbetat ikväll....och under dagen har jag hängt med Ida, inne i staden...vi spatserade runt i tre timmar ihop. Hon handlade levi´s-short, Jag handlade svarta stuprör och två partyväskor i kuvertform. En svart och en rosa. 

Nyss läste jag en väns blogg, Tove heter hon....jag tycker hon ska bli författare.
- henns blogg http://silencesayssomuch.blogspot.com/ 

Sen saknar jag mina tjejer, som förhoppningsvis slår klackarna i taket, eller kanske på verandan. Destination Vaxholm. Ägnar även några tankar till Maria i malmö, min fina brud.
Vänner är de bästa.



Köra bil lär jag mig också, är inne i en period nu. Tre ggr på tre dar, har jag slirat runt. Imorgon blir de åka av igen. Körkort 09! Tuttut!

 <--- bild lånad av Tove!

Kommentarer
Postat av: Maria

KOM IGEN, KÖR FÖÖÖÖR HÅRT NURÅ!



Jag ägnar dig många tankar här nerifrån (haha) också såklart!

2009-07-15 @ 09:21:16
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0