Varmare breddgrader

Är det nån som läser nu, som skulle banga......på varmare breddgrader alltså? Just precis. de är exakt vad ajg vill ha, varför ha 10 bikinifinisar i graderoben, om de ändå bara får ligga å bli stela och mögliga? Hoppas för deras skull att de blir varmt snart, så de får komma ut lite, kan inte vara kul å ligga i en liten låda i flera dar.

Idag ställde jag klockan på kvart i nio, ambitiöst...kanske lite väl, för jag kom inte upp förrän strax innan tio. Kände att jag var tvungen, ska upp senast halv nio imorgon, och jobba så måste vända tillbaka dygnet lite. har i alla fall bara slappat och fixat med lite småsaker fram tills nu, skrubbat ansiktet, fixat naglarna, och donat lite, ni vet. Ska om ett tag laga till lite kyckling och bulgur till lunch. Halv tre ska jag träffa ida och gymma, sen jobbar vi ihop mellan fyra och halv sju.
Ikväll blir det middag hemma med mamma och Brother.

Dagens fråga: Vad gör ni idag?

We are free fallen!



Kommentarer
Postat av: Maria

åh vad jag blev glad av det där inlägget, kanske bara just av din närvaro!! (jag åt kyckling och bulgur igår haha)



tack för att du finns bästis, puss!

2009-07-10 @ 12:34:22
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0