10

10 har blivit min nya vakningstid, den optimala, jag ställer inte klockan längre, utan isället väcker barnen mig med sitt lek ute på gården, då de härjar runt :) Men jag trivs, vid kvart i elva äter jag frukost, som gärna består utav av smooothies....jag gillar de nya rutinerna.

Idag ska jag städa här, eller jag har redan börjat....måste fixa i ordning lite inför middagen imorgon. Sen på eftermiddagen ska ajg ner på stan, hämta en ryggsäck som ajg fått i sommarpresent av jobbet, samt möta upp mamma och kompleteringshandla lite.

Ikväll blir det grillmiddag hos Pappa, vi ska fira mig lite eftersom de åker ner till de lite södrare delarna, de vill säga Blekinge imorgon, då jag egentligen fyller år. Min första midsommar som jag inte firar i Blekinge, känns lite knäppt. Min inga traditioner är roliga om de görs FÖR ofta. Istället ska jag ju fylla 18, grilla hos matte med finisarna, och åka till LONDON på lööördag, så jag tror jag klarar mig! ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lena och Jonta

Grattis på din dag och tack det var ett trevligt besök Ludde och du gjorde i Kalmar kram Lena och Jonta

2009-06-18 @ 06:47:23
Postat av: Lena

Hej och grattis på din stora dag. och tack för det trevliga besöket som Ludde och du gjorde i Kalmar. Har det så härligt i London kram Lena och Jonta

2009-06-18 @ 06:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0