Bildflow



 Min fina student-kusse Martina :)



Klockren skylt

 Åktur!


Farfar



Martina och jag



 Hemmagjorda glasstårtor

Min Avslutningsaoutfit, fick blir en liknande från Studenten....i brist på annat :)



Måste blir bättre på ego-bilder, INTE min grej!


Dagens att göra :)

Nu ska jag cykla till gymmet, skönt med regn (not), sen ska jag hem och duscha, cykla till stan och kika lite, efter de blir de hem till Maria på en bit paj. Ikväll ska jag och maria till Fyrishov på ett litet gig :) Efter ska vi mysa hemma hos Maria igen, och planera och prata om kommande saker, typ att ajg fyller 18 om fem dagar! Dää é STORT!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Woho, härliga bilder!

2009-06-13 @ 13:35:49
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: mallan

DET ÄR STORT!

2009-06-13 @ 14:00:59
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack min sötaste Moa för att ni kom ner och överraskade mig betyder sjukt mycket för mig<3 blev super glad!

Kund inte ha blivit en bättre student:D Love ya honey<3

Kommer snart upp på besök ja lovar dig<3

2009-06-13 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0