För de är måndag " morgon"

11.53....jag är påklädd i mörka nudiejeans och blå/vit randig tröja. Sitter här och funderar över lite saker som kommer i veckan. dagens startade med mango/annanas/banan-smoothie, kaffe och knäckemacka me keso, sen dess har jag städat och fixat lite bara. Skulle gentligen varit barnvak till min lillasyster idag, men hon och hennes kompiz verkar klara sig själva. Så isället har ajg skrivit matlista inför 18-middagen, jag vill ju att mina finaste ska få äta lite gott på torsdag :) Kom hungrga hörrni! ;) dagens planer är alltså följande.
Gymma - om ett tag
Lunch - efter träningen
Stan - inhandla ett linne
Mataffären - med mamma vid fem
20.00 Means girls på 4:an

Nån som är sugen på att komma och kolla film hemma hos mig? ;)
Vad gör ni idag? vad de än är, hoppas ni njuter av ledigheten!



Såhär såg frukosten ut, fast smoothien var gul, och paprikan likså :)

Kommentarer
Postat av: Saga

sv:

gör absolut ingenting, ligger fortfarande i sängen. ska ta tag i mig själv och åka till skolan för att lämna en bok...suck

2009-06-15 @ 12:58:26
URL: http://sagascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0