Friday I´m in love

Hej gott folk! Svettats nått idag? de har jag, men jag gillar det (:

Klockan kvart i åtta var jag på jobbet, hände inte så jättemycket eftersom de var så fint väder, är inte så många som pallrar sig till gymmet då, men just i helgen så är de som tur är en spinningutbildning på Ultuna vilket gör att ajg inte jobbar själv, och inte heller är lokalera tomma, utan en himla massa spinninggalna människor som sitter och nöter på sina stolar x antal timmar per dag! Skoj för dom, lär va skitvarmt!

I alla fall så var de sista dagen för en kille som heter Erik, som jobbat dagtid på Ultuna i ett bra tag, han leder även pass....så vi fika med tårta och kaffe ute i solen, Lyx! Lite tråkigt att han slutar bara, han har bott i samma kvarter som mig här, men har nu flyttat till sthlm med sin kille och ska börjat jobba på friksis och svettis där och vara ansvarig för all träning på 2 anläggningar. Häftigt att bara förändra hela sin vardag sådär, inspirerande. Ibland behövs de förnyelse i livet!
Kunde även smita ut lite på lunchen, då de inte kom en kotte på 1 timme....uppsalas invånare är lata såhär dax.

Hur som helst så kom jag hem vid fem, då gick jag ut på en powerpromme i nästan 1,5 timma, fram till stan och längst den nya bryggan längst ån hem...gick bland annat förbi uteserveringen salt, shit vilket mtsigt hängställe, måste gå dit nån dag!

När jag kom hem lagade mamma och jag en mysig middag och drack ett glas rött på balkongen. Sen har vi även hunnit med att putsa mina stora fönster och jag har damsugit hela rummet. Älskar när det är rent och man kan somna fräscht och gott (. Ska fakstikt sova rätt snart, börjar 8.45 imorgon, och tänkte ta en promenad dit, och sen äta nybakat bröd som kommer till kursen till frukost. Bra start på dagen kan man kalla de!



Så hoppas ni också haft en bra dag, kanske vart och badat eller nått annat trevligt?
Btw...Naxos är betalt NU! 8-22 augusti, så smäller de!


Kommentarer
Postat av: Maria

AAAH NAXOS :D

2009-06-27 @ 00:32:33
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0