Hos Smarr

Hej på er alla läsare, välkomna!

Själv sitter jag i pyjamas hemma hos Maria, ikväll har vi varit i folkets park och tittat pbra, men regnade så galet mycketå emd nya show...det var, och hel gräset var en enda stor lergryta....och våra föter domnade bort, men nnars så. Jag bestämde mig för att köpa ett pa gumistövlar inom en snar framtid. Sveriges förmodligen bästa plagg, som de känns nu. Imorgon ska de komma mellan 30-40 mm regn, och de har gått ut med en varning, kännns ju gött, eller va säger ni?

Imorgon ska jag ner på stan efter att vi vaknat ch mst med lite morgonkaffe och så....där ska jag kika på lite kläder, för att sedan åka hem.
14.30-20.30 så ska jag jobba på Ekeby, Malin vill du komma förbi? ;)

De var väl allt för mig, känns löjligt bra med sommarlov ska ni veta! Aldrig så uppskattat som idag! =)

*Dagens konstigaste syssla: damsög rent hela min dator utvändligt och invändligt*


Är som sagt hos tjejen på bilden :)


Puss&Godnatt / Moa

Kommentarer
Postat av: mallan

självklart, jag kommer förbi någongång på eftermiddagen :)

om det inte regnar aaalltför mycket vill säga :(

2009-06-14 @ 12:04:15
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0