Igår & Idag

Dagar som dessa, är dagar då livet verkligen är som de ska vara, de är då jag känner att jag lever, att jag vill stiga upp på mornarna och min energi är där den ska vara, visst lite matt efter solen är man kanske, men energin finns ändå där, längst in. Solen har liksom strålat in en massa som bara ligger och bubblar! Allt känns lätt, man nästan flyger fram, de är bara att fortsätta att njuta!

Igårkväll cyklade jag ner till stadsparken och hängde med Maria och sara från min klass, samt marjo från parallellklassen, Marjo och sara ska nämligen ut och tågluffa på onsdag med varsitt gäng, så vi var tvungna att säga farväl. Ha så kul tejjeer! Lät bli en tuffluff för livet (: Blev i alla fall en ganska tidig kväll, vilket inte gjorde mig något, eftersom jag skulle upp och jobba idag tredje dagen i treck. Älskar mina jobbraster med dagens tidning och gassande sol, var 32 grader där jag satt!! Efter jobbet som jag slutade på vid två cyklade jag till Lyssnarängsbadet och hookade med Maria&mali, som hade legat och pressat sen elva, de små stekarna. Jag och malin låg nog där till halv sex nån gång. Ikväll har jag bara slökollat på filmen som rulla på trean...helt ok men väldigt skum.

Imorgon blir det först en morgonjoggingtur, tror de blir för varmt att springa senare....sen vid tio kommer Mikaela och hämtar upp mig med sin hojj, och så cyklar vi och badar på Lyssarängen....ska bli en kanondag, utan någon tid att passa, kan båda vi behöva eftersom vi jobbat hela denna helg.

Lite bilder:

IGÅRKVÄLL!









IDAG!




Kommentarer
Postat av: malin

imorrn ses vi och badar gullefjun!

2009-06-29 @ 14:32:34
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Du är ju så sjukt snygg Moa!!

2009-09-07 @ 12:23:38
URL: http://consultatif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0