Lunchtips

Sådär inför sommaren tycker jag själv att de kan vara lite drygt att stå och laga mat i varm matoz, speciellt om de är varmt och man bara vill vara ute. men eftersom man ändå bör äta, så gjorde jag mig en pasta/kycklingsallad idag + en lätt currysås. Här kommer receptet...laga mat är ändå en del av livet, som jag gillar :)



Pasta/kycklingsalladen
2- 2,5 dl Fullkornspasta - jag hade pennemodellen
1 kycklingfilé
majs
gurka
sallad
paprika
färsk lök

Currysås:
Creme fraiche
Currykrydda
ett stänk sweet chile-sås
salt
peppar

Nu är jag laddad inför styrketräning!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag visste väl att det var därför du ville veta hur det creme fraiche stavades! haha, den såsen ska jag testa!

2009-06-25 @ 17:32:34
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: sandra

Mums det där såg riktigt gott ut ju :)

2009-06-26 @ 21:45:06
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0