Min dag

Ojojoj, va roligt jag hade det igår, ni med?

Jag är helnöjd, och har nog de bästa vännerna man kan tänka sig!! Jag vill verkligen tacka er som gjorde min kväll så himla bra :) Att de va en liten reunion på slutet var inte vad jag hade tänkt mig, men mycket roligt, haha :D

Och tack för alla fina paket!

Nu ska jag pcka klart inför London, jag har precis diskat och städat undan efter gårdagen, och jag är egentligen rätt klar med packningen också, men så rätt som de är så kommer man på något man glömt. Som tex passet som jag kom nu nu, bra Moa.....

Ha en glad midsommar allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Va bra att du är nöjd, det var det viktigaste den kvällen! :) vi lyckades :D men OJOJ va vi taggar fr london nu alltså NU KÖR VI :D

2009-06-19 @ 12:05:33
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: mallan

åh vad bra att du blev nöjd! på moas da' ska moa vara gla' liksom ;)

2009-06-19 @ 12:24:04
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0