NYTTNYTTNYTT

Nu är jag lite tillbaka!

har varit nere hos Martina med familj i några dagar...med andra ord farbror och kusiner och hela tjocka släckten :) Hybertrevligt!! Nu är min fina kusin Martina fri som en fågel, grattis på dig sötnos!! (bilder kan komma imorgon)

Så idag blev de 6 timmar bil medmin bror...tror vi lyssnade igenom alla skivor som fanns :)
Sen ikväll har ajg jobbat på kvällen, råkade springa in efter att jag larmade, så fick ringa security och allt. panik är ordet!!

Imrogon är de avslutning kl. 11, så ajg ska fakstikt krypa ner i sängen nu och nanna lite, ska bli gött mos!

Vi hörs mer tror jag, är sugen på att skriva lite bloggar igen! Nu när man inte har en massa skola

Tuppen upp för SOMMARLOV!! - glad Moa

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

BILDER TACK !

2009-06-12 @ 08:01:38
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: mallan

det är ju du pucko :D

kul att även du sätter igång med bloggandet igen!

2009-06-12 @ 10:39:02
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0