Solig torsdag!!

hej på er allihoppa, hoppas ni kunnat njuta av solen idag!

Själv vaknade ajg vid tio, hade egentligen klockan på nio, men var fortfarande så himla trött, så jag somnade om. Eftersom värdet var/är på topp gick jag rätt snabbt ut i min park som jag har utanför mig och solade i drygt två timmar, läste lite UNT, kollade över mitt sommarschema (som jag börjar jobba på imorgon), kikade efter roliga träningspass och lyssnade på radio. det var inte lite varmt :D
Efter ett tag tröttnade dock även jag, så jag gick en runda ut till friskis och fixade med lite bkningar av pass, mitt kort krånglade så jag fixade det. Här på eftermiddagen har jag lagat lunch och vart lite på balkongen i min badenbaden. Har pratat med min pappa i telefon också, som är nere i Blekinge där vi har vår sommarstuga tillsammans med hela släkten, de hade tydligen varit värsta dragit på midsommarafton.....bara för att ajg liksom dissar stugan 1 år, så blire självklart värsta partyt, typsikt. Men roligt ändå, att de inte dör ut :)

Ikväll halv sju ska ajg iväg på ett skivstång/konditions pass med Maria på F&S ultuna. Ska blir jätteskönt och kul...pumpa musklerna lite!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0