Tjenamors i regnet!

Yo wazza ganstahh who read´ng, are you going with dah flow, or what??

Idag har jag varit hos Maria på förmiddagen, vi smed planer inför torsdag, samt tittade på tv....jag peppade inför att cykla hem (6 km minst)....insåg rätt snabbt att de inte var  nån ide att vänta längre, så jag cyklar hem. Blir blöt med stort B. Äter lunch. Cyklar till jobbet. Blir blöt. Jobbar litegranna...cyklar hem halv ni. Blir blötare än nånsin...sweetaa (:. Mottogs av mamma med te och mackor och tända ljus, kan behövs en höstkväll som denna, menar jag.

Nu sitter jag mest och slöar, har lite huvudvärk och hela skallen känns tung, sova lite kanske vore skönt? hmm
Btw: Mallan lckades du inte ta dig ur dörren?
Maria: Känslan igår......armen (armarna?) så kallad ögonorg***

Nej allt för mig.

Tjing på dig din lilla pling ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

nej jag ville inte bli blöt :(

2009-06-15 @ 12:48:39
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA ASSÅ HOOOHOOO vilka armar och händer, sexy as hell!!! we like it.........a lot ;)

2009-06-15 @ 16:16:13
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0