11.25

Hej på er sötnosar!

jag måste säga att ajg är imponerad över hur många stavfel man kan lyckas ha i ett och samma inlägg, men ni får ha översyn nu när jag e lite "borta och trött" jag orkar ju inte trycka på tangenterna så hårt, nej usch va svag jag lät nu.

Mn faktum är att jag sjuknade om igårnatt, spydde som aldrig förr och det gör jag liksom efter fjärde dygnet...inte bra. Jag fick dessutom en olidlig kramp på höger sida vid revbenen och trodde ajg skulle dö... buhuhu, blev rädd för att det skulle vara blindtarmen men de var de inte.!'
Så nu försöker jag fixa vikarie till mitt jobbpass imorgon också, jättejobbigt att behöva ställa in en massa för att bara vara hemma, men samtidigt vet jag att ajg nog inte klarar av att vara i skolan eller jobba...de funkar bara inte liksom. Tur att jag har älskade naturkunskapsboken hemma! Jag <3 växter, fotosyntesen, mossor, förnan och cellandning.

Snart ska jag göra lite lunch....kokta morötter med potatismos och kanske lite lingonsylt, mums. haha.....njaa eller jo lite gott kanske. Glad bara jag kan käka de så att säga, lite den nivån (mia och klara).'
Nu fick jag mejl om att en eventuellt kan ställa upp för mig imorgon! *håller tummarna*

Jag skriver mer senare idag, om jag sätter mig här. Nu vet ni hur läget ser ut för stunden!
Innerst inne längtar jag efter torr asfalt, cykelturer, promenader längst ån, slicka på en kulglass, åka och bada med en cykel lastad full av filtar och picknick-mat, eller att grilla i trädgården, åka ut med en båt och sola sig, kvällsfika på stan, sitta och prata på nån mysig bänk längst ån, ta en joggingtur med sin vän och se gruset yra...ja ni vet, sena våren och sedan den härliga sommaren. Svensk sommar!
Tidigare idag tittade jag på en massa foton från min barndom, och jag skanade den nästan lite, då man var en liten gullig unge som hade bruna händer och var nöjd med sin napp och liksom bara flöt med......eller när man var sex-sju år och älskade att bada flera timmar, och att hoppa från alla hopptorn (jag var galen i hopptorn!)...de var tider de!

Kram på er från mig!



 Midsommarmidsommar!

Kommentarer
Postat av: Minna

Tycker så synd om dig min lilla kusse:(

Att det tog så lång tid innan allt bröt ut det fattar jag inte.

Men Hoppas på att du bli frisk snart. Så du får tillbaka din energi, och lycka. Inte kul att bara ligga där hemma och inte göra ett skit!

2009-03-05 @ 13:45:02
Postat av: Sara

men neeeeeej STACKARS Moa! :( Kommer du inte imorn heller?!! :'(

2009-03-05 @ 14:35:49
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahhaha, schön mia och klara. Förstär dig exakt!



Alltså din sommarbeskrvining är ju perfekt underbar.



Jag förstår inte ens att jag klarar mig utan dig, kommer inte imorn heller! :( GUD vad trist, vet inte vad jag ska säga, vi hörs ikväll! PUSSPUSSPUSS på finaste mois!

2009-03-05 @ 14:43:06
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0