22.22 Hemma

Hejhopp!

Nu är jag hemma.....NU, lite väl sent kanske, men mötet var trevligt och givande. Innan mötet så sprang jag 5 km på 30 minuter....hur skönt som helst, sparng fortfort sista minutrarna, för att verkligen hinna 5 km, jag började lite långsamt nämligen. de roliga var att jag fick löpbandet mot väggen, så jag stod i en halvtimma och glodde rakt in i väggen. Spännade!
Är jättetrött nu, men jag måste gå och koka lite pasta till imorgon nu på momangen, och sedan läsa igenom några anteckningar till Etik-provet, får pressa in plugget till det där provet asså. Sen blir det time for bed!

ZzzzZZz
Kram på er!

(Nu har jag satt in mitt comviq-kort, så så fort jag satt in pengar på det, kan ni sms mig gratis alla comviq-nördar)


Kommentarer
Postat av: sara

woho comviq :)

2009-03-12 @ 00:14:09
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Karolina

HEJ COMVIQ KOMPIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!

2009-03-12 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0