Allt känns sådär......

Va hände med mig nu då? Jag hängde inte riktigt med. Blev helt plöstligt på ett väldigt speciellt humör. Lite nedstämd, deppig, "vill vara för mig själv-mood" Ingen riktig förklaring varför, att vädret är helt grått har nog stor betydelse....men även att dagen inte haft någon struktur kan nog ha bidragit. Tråkigt! Jag hatar att vara deppig. Sitter och lyssnar på Shoreline med Anna Ternheim nu. Idag vaknade jag innan elva nångång....under dagen har jag varit ute och springit med min pappa och bror...pappa orkade inte med oss, så vi körde vidare själva...haha :) För hurtiga barn!

Jag tror jag lider av någon form av kreaktiv sjukdom, eller presationsflow...jag måste göra saker, vara duktig och liksom jobba på, för att känna att jag är lycklig och mår bra. Jag mår dåligt av att vara hemma om jag är det för att jag inte har något alternativ....nej usch, hörrni...nu får ni 4 nostalgibilder från Zakythos istället!  

Zakythos 12-19 Agusti 2008




Kommentarer
Postat av: Minna!

Moii inte deppa!!! Livet är bra och du ska inte se neråt! Gör du det redan nu som kommer det inte att funka du ska tänka possitivt och vara glad för att du lever ett bra liv!!Kram på dig<3

2009-03-28 @ 18:32:45
Postat av: Maria

Jättefina bilder! Livet är för kort för att deppa!

2009-03-29 @ 00:51:05
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0