Am I All alone?

Hallå!
Hör och häppna, jag har lyckats plugga lite! Första jag lyckats gjort nu på fyra dagar. har nämligen Naturkunskapsprov nästa tisdag så de gäller att börja i tir, mycket ny fakta som ska in. fakta är verkligen ordet!

Vad har jag mer gjort, legat i soffan, läst Tara 40+, kollat på Tyra Banks show, next top model 3, osv.....försöker skaffa vikarie till imorgon....men ingen nappar! (Panik)
Sen försöker jag äta :) Få tillbaka matlusten liksom. Under dehär dagarna har jag verkligen insett svart på vitt att mat ger en energi...kan man inte ta kan man inte göra saker. man orkar ju ingenting!

So keep eat and drink grils ;), then you will healthy and happy!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj.. Första gången jag klickar mig in och så blir det typ 50 sekunder efter att du skrivit ett inlägg. Hmmm... ÖDET MOA!

2009-03-04 @ 16:54:08
Postat av: Paula

Kryakryakrya!

2009-03-04 @ 19:58:04
URL: http://paulagocko.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hejahejaheja!! Det här klarar du. PUSS

2009-03-04 @ 20:14:23
Postat av: Maria

Kom till skolan snygging. KRAMIZZZZZ (lillen)

2009-03-04 @ 20:46:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0