Bilder

När jag kommer hem ska ni få se bilder på min outfit idag + min smoothiefrukost. Kul va? de blir väl bra?
Är på sista lektionen nu, har jobbat som bara den i eftermiddag. Känns bra!

Imorgon är jag ledig!!! På kvällen är det föräldrarmöte i och med projektarbetet till Kenya i början av februari nästa år :) Jag ska även hämta min lillasyster Ida fem bast på dagis! Söt tjej e hon.
Men mer om det ikväll eller imorgon, Ska väl lyssna vidare på föreläsingen angående männsika och djur...är de stor killnad på oss? ja, djur kan inte planera...och de skulle väl man minst sagt kunna säga att jag som människa kan :)

Jag saknar er sthlm/E-tuna/U-sala- tjejer! Men vi ses om en vecka och en dag. kmr du också Karro?  *håller tummsen*

Pusspuss måndagsrusch!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag är otroligt osäker vännen!!! Jag hoppas jag kan. Ska verkligen FÖRSÖKA. Får veta det i slutet av veckan I think!



PUSSA.

2009-03-30 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0