:)

http://www.youtube.com/watch?v=hmmuSHXYVCc&NR=1

"- Lite morötter, lite dipp, lite chips, eller?! Inte...?"
Haha, jomenvisst tjejer, klart man har lite morötter och dipp och sitter och glor år ut ich år in, men de viktigaste är ju att musik ska byggas utav glädje..... Dedär va riktigt skoj. man får vara nörd när man e sjuk, första gången jag liksom fick ett skrattanfall sen söndags, shit de var härligt!


Imorse mådde jag fortfarande piss, orkade knappt gå upp, men nu har jag åkt till mamma och fått i mig lite blåbärsdryck! Så har fått upp energin ett snäpp!

Jag vill leva livet igen, uppskatta småsakerna som gör allt så speciellt, jag vill träffa er allihopa och få tillbka min energi.
de känns som att jag har gått tillbaka till mitt såkallade  "barn" som jag har inom mig. Jag äter ur mina lillasysters skålar, jag kan inte äta stark mat, jag kan verkligen inte dricka kaffe, jag vill inte gå upp, jag orkar knappt göra nånting, jag uppskattar potatismos, mosad banan e också bra, jaaa... ser ni också likheterna?
men snart så, jag måste ju bli frisk nångång!!

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh vad jag saknar dig! Vi ALLA måste ses snart igen, det skulle allt vara en energihöjare! :)

2009-03-04 @ 19:53:44
URL: http://paulagocko.blogg.se/
Postat av: Paula

Åh vad jag saknar dig! Vi ALLA måste ses snart igen, det skulle allt vara en energihöjare! :)

2009-03-04 @ 19:55:09
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0