Färgernas färg!

Jag tror att man blir vad man äter, att det påverkar ens mående, utseénde, humör, känsla och hy. Sedan tror jag även de påverkar ens humör, hur glad är du om du inte ätit något under flera timmar till exempel. Då kan liksom en banan få en på en helt annan bana....men om man ska tänka långsiktigt, så älskar jag rena råvaror, men färg och smak...enkelhet, men med en vacker toutch...lilla pricken över I:et men andra ord. Idag har jag verkligen tagit vara på färgerna som finns i mat, och försökt att ladda upp nu inför vårstarten så gott jag kan. Med mammas kyl är det inte så svårt!
Idag fattade jag även ett vackobeslut. det ska bli promenadernas vecka, jag ska inte överdriva eller något...utan bara försöka att gå till saker och ting, och få det att flyta ihop med vardagen. det har blivit lite gåg, vilket är synd då det ger en energi, snygg form och plats till att tänka jag startade med att promenera till passet på friskis ikväll. Imorgon ska jag gå en runda innan frukost hade jag tänkt.....bara för att jag är ledig! Synd att man jag inte har en promme-polare bara. Men idag löste jag de ändå, genom att först ringa paula, utan svar, och sedan Karro med svar. Tack.

 Breakfast

 Before training, and one red apple!

 Dinner

How I lokk today!


Sleep tight my friends! Carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Paula

ÅH! Du måste ha ringt stunden då min mobil var totalt dead. Vi får ringas imorgon! Lovely.

2009-03-31 @ 00:58:58
URL: http://paulagocko.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-31 @ 00:59:14
Postat av: Paula

Jättemumsigt inlägg förresten!

2009-03-31 @ 00:59:43
URL: http://paulagocko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det stämmer ju att man blir vad man äter när man till exempel äter morot blir man orange (dvs - i folkmun: brun) men det är det ända jag kan komma på som huden blir påverkad av vad man äter (i färgen alltså)



2009-03-31 @ 15:20:37
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Karolina

Myspys att prata med dig :)

2009-03-31 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0