Glömde poängen.

Hahha, är de inte typsikt...varför jag egentligen bloggade var ju för att jag skulle komma till poängen med min insikt av att ajg har så mycket jeans. Jag känner nämligen att jag har massa tröjor också, extremt mycket pinipants, många skor osv....till och med saker som jag inte ens tagit bort prislapparna på. Muy unico para mí. Så från och med nu så ska jag ha ett klädstopp, jag vill inte ha mer helt eneklt, utan isället börja uppskatta allt jag har, och känna att jag är lite fattig igen, och inte överkunsumerar, jag får ändå rätt ofta ångest för de jag köper....ifall de var bra, om de passar bra är rätt storlek osv....jag är knäpp med sånt. Beslutångest-tjej.
Men jag har inte riktigt kommit på hur länge jag ska ha förbudet...kanske Mars månad ut? De jobbiga blir ju om jag hittar något som jag måååste ha som kanske kommer ta slut, men då får jag väl ta den smällen.
Och jag får köpa skönhetssaker, tänk "nya rakblad till min venus", så det är bara kläder jag har förbud mot, kanske att ajg får köpa ett träningslinne till Värddagarna i sthlm nästa helg, men inte mer. Stopstop.

Jag är stolt över mitt beslut, sparsamt ska de blir, så man kan unna sig sen i maj :)

Ha en trevlig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ojoj moa hur ska detta gå? ;) Vi får stötta varann jag måste ju också vara sparsam!!!

2009-03-05 @ 23:24:05
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Paula

Duktig Moa! Gillar att du är så medveten. You go girl.

2009-03-05 @ 23:45:18
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0