Härlig måndag, eller överleva måndag?

Ja det är dagens fråga. är det här en bra dag...vad tycker DU som läser?

Själv flög jag fram på bettan idag lite småstressad i min nya skinnjacka, tygskor och Levís.....jag frågade mig själv, vraför går det så fort att trampa.....och så helt plöstligt kom jag på det. Asfalten var på mnga ställen torr!! Hej våren. Du är hjärtligt välkommen!!

 - typ såhär ser min cykel ut :) Nej men skämt å sido, idag ska min mamma förhoppningsvis hänmta ut hennes gamla cykel som är nyrenoverad och redo att ärvas av mig.....treväxlad med cykelkorg och dynamo! Löövey!

Kommentarer
Postat av: ida'n

Det är en TRÖTT dag!!!!

2009-03-16 @ 11:43:36
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0