Hej hej Blöggen!

När ni läser rubriken, läs den då med Stina-Lees dialekt, så blir de lite roligare :)
Nu mår jag bättre, wihoooo! fattar ni känslan, jag har en gnutta motivation i mig! Jag har dessutom lcykats fixa vikarie till både ikväll och imorgonkväll. Sen har ajg kunnat äta mer idag, och så har ajg packat upp mig gigantiska Ikeapåse från pappa med alla mina saker i, att göra de krävs kraft, och de hade jag tydligen ett tag. Nu brörjar jag isället lite lite snorig och ajg är fortfranade trött å hängig, men jag är glad, liksom....jag kan äta!
Men jag blir nog hemma imorgon med, eftersom mitt imunförsvar är så dåligt, vore ju HIMLA synd att sjukna om till helgen och nästa vecka, de får bara inte hända. och ska jag vara helt ärlig, bortsett från allt jag missar, så är det lite skönt att bara ta allt i ett lugnt tempo, kika på top model, Tara Show, Oprah, Efter tio, nyheter, osv....Lite tråkigt i längden.....men helllre de än att bli sjuk igen.! Back on track next week!

När jag packade upp mina saker tidigare i eftermiddags så upptäckte jag en sak, jag har sjukt mycket jeans, liksom jeans som jag akn använda....jag har alltid tidigare i mitt liv varit tjejen " med två jeans", ni vet den som liksom köper ett par och använder dem jättemycket, tills de blir dax att köpa nya....men helt plötsligt nu när jag fått lite mer pengar i kassan så har ajg väl kunnat köpa de jag vill ha.....sen har en del vart riktiga kap, så nu har jag cirkus 12 par brallor som jag använder hyffsat flitigt, vissa mer än andra...och så blir det ju i perioder också....


5 Levís, tre Cheep monday, två Hm, Ett par Nudie och de senaste från Gina. Stor-Skräll! ;)
Hm är nog sämst i passform, Levís är alltid snyggt, de går liksom aldrig ur modet tycker jag, sen kommer nog Cheep monday, för att de kan vara sköna och är billiga! Alla de jag har är köpta för 100 eller mindre (på rean).

Snart kommer de hem en massa tjejer till oss, min mamma ska ha tjejmiddag och de blir kycklingklubbor med rotfrukter & potatis i ugn, med nån feta-yoghurtsås, ett nyttrecept, så vi får väl se om det är gott, och om ajg akn äta :) Men lite sugen är jag i alla fall. Bra tecken!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0