kaffe + nötter/russin = True Love!

Hej i det extrema vädret......jag tror betsämt att vädret har smittats av beslutsångesten som jag själv lider utav av, det måste bara så!

Snart ska jag cykla iväg till mamma, där jag blir upphämtat av Ingrid. Pulsjympa med massa skön rörelse står på schemat! Jag är galet taggad :) Maria, Sara och Emaly från klassen kommer bland annat, kanske Maja också! Så det blir ruuuligt. Min mamma är också där, så de blir bastu efteråt. Skönaste! jag ska verkligen vara nördigt nöjd efter passet har jag bestämt.

Kort om dagen. Spanska, vi kollar på filmen kärlek het som Chili, mycket bra film och intressant och en skvätt porrig om jag ska vara ärlig! Efter filmen (vi ser klart resten imrogon) så stack jag Smarris och Saris ner på stan med cyklarna i högsta hugg. Jag handlade en rougeborste till min nya  rouge, samt en stor vit runt klocka....tror jag ska ha kvar den! De var mega-rea så den låg nu på 200 spänn! FYND.

Till er som komentera om mitt shoppingförbud, jag vet att jag hade de....men jag klarade mig i två veckor + att jag snart får nya pengar in på kontot oooch + att ajg fick min lön i måndags, och jag satte undan typ 95 % av den! Så det är ingen fara! Jag har koll, och de är de viktigaste!
Jag och Maris svängde förresten in på Apollo idag, för att kolla upp lite saker, och till bådas förvåning så kostade det 400 kr mindre än väntat! Både tänkte direkt...mmm 400 kr i fickpengar! :) Jag längtar som en galning!! Vi kmr glida runt som en leopard och en sebra...med stora brillor och galet brun hy! Ggggr.

hejhopp! Nu ska jag slida med biken till mamms!

 <----Maria i Zakythos!

Kommentarer
Postat av: Maria

Leoparden och Zebran på Naxos, det låter gryyyymt!



Tack för bilden, nöjd tjej.......



Puss sötunge!

2009-03-24 @ 18:08:27
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0