"Ledig"

Heiisaan!
Åh, idag är det ingen skola, hur skönt som helst....därav mitt förträffliga superlicius humör! Dock vaknade jag vid åtta då min familj skramlade aaaningen för mycket, men jag vaknade till och steg upp vid halv nio....var ändå rätt utvilad! Gick och la mig dirre efter jobbet igår....var helt slut!
Snart ska jag iväg och jobba igen, börjar klockan tolv och kör tills de stänger 19.30...sitter här och drar mig lite för en matlåda jag borde göra, är inte pepp....har liksom precis ätit frulle, så är mätt och osugen på mat. Wellwell, snart ska jag göra den!

Fick ett mejl imorse om en sammafattning på alla timmar jag jobbat i februari...och det var 47 timmar! Det tyckte jag var jättemycket...nästan 50 liksom...:O Shit pommes, inte undra på att ajg är lite trött nuförtiden!

I helgen blir det mycket skoj. Finismiddag på lördag hos mallan, 1:a hjälpen kurs + jumpa med mamma, barnvakning och träning på friskis....ska även passa på att spana in träningkläderna som säljs på friskis ultuna för 40-50 % billigare, de är rönnish, så de är bra grejer! :)

Men nu ska jag kila iväg, hör gärna av er via sms eller nått idag!

Pyss

 Notera att juicen är god morgons:s färskpressade apelsin/ blodapelsin/jordgubb, otroligt god!

 DAGENS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0