My day is not your day nannana

Hallå alla urgölliga läsare!

Idag har jag hunnit med vansligt mycket....och jag har varit en duktig tjej. Låt mig berätta för er, låt mig stressa er och låt mig få er att känna er lite lata och mindre bra...nee nu skojar jag med er! Men på riktigt, de har vart en bra dag :)

Jag steg upp 07.00, en ganska så imopnerande tid enligt mig själv och mina normer....efter två minuter var jag uppe på benen efter att ha blivit väckt mitt i en dröm om något intressant och lite jobbigt, det var skönt och vakna och inse att det bara var en dröm. Jag duschade av mig och satte på mig en thailänds kimono....känner mig så fin i den. Sen åt jag musli, mjök, banan, macka och kaffe + vatten. Jag cyklade iväg till skolan, lite motion sådär....jag hade spanska, samhällkunskap och matte, alla lektioner gick bra. Till lunch åt jag fisk och drack mjök, det är bra för hälsan, och nu återstår bara två fiskrätter till i veckan (inga problme iofs, fisk e jättegott), efter lunch så gick jag, Maria och Sara en promenix och njöt av att värdte va fint...sen hade vi engelska och engelskaprov, jag hatar oförberedda engelskaprov...så de var en pers, men ajg tog mig igenom det. Som sista lektion hade vi Etik&Livsfrågot, min grupp var effektiv så vi fick sluta halv fem! Då cyklar jag hem, byter om och ger mig ut på en löprunda + lite utfallsteg, benböj, situps och armhävningar. Till middag åt jag kyckling grillad i grillpanna, mathavre + bönmix, keso/petsoklick, och en sallad med olivolja och vinäger. Asgott och gjort av mig själv! Nu är jag hos pappa, har packat upp allt skit och sitter här och funderar på om jag ska sova kanske. De ska jag nog! Men först måste jag göra mig i ordning och plugga in världens ministarar/presidenter, vi ska kunna alla till nästa måndag.

Oj va jobbig text för er......lovar att ni ska få en kort text med bild imorgon :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

El texto es muy intresante, no worry chica!

2009-03-17 @ 09:14:40
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0