Ni drog upp mig ur min svacka!

Tack finisarna! Igår drog ni upp mig ur min deppardag! Något London blev tyvärr inte bokat, men vi är på god väg, förhoppningsvis så bokar vi i början av veckan! det blir ett 3 stjärnigt hotell nära harrods....4 nätter. och vi åker 20-24 Juni! Shiit, London Motherfuckers! (:

Idag mår jag mycket bättre! Jag gick upp tidigt och åt frukost med familjen. En stor sådan...gröt med blåbär,kokos och mjölk....kokt ägg, kaffe, + hårdmacka med ost och paprika. Man måste ju stå sig några timmar, haha ;) Jag kom precis hem från en övningskörningtur...det var inte helt lätt, men jag körde bort mot landsvägen till knivsta...sigtuna, och sen Sunnersta hem igen. Var nog ute en timma minst! Jag har svårt med att växa från trean till femman, sen tkr jag det är svårt att starta lugnt och fint, som pappa vill att jag ska göra. fast på slutet fick jag till det. Köra i rondeller och kurvor är min starka sida! men mitt mål är att ta körkort i augusti nångång, kanske inte Naxos!

Snart måste jag plugga lite, och så ska jag jobba halv fyra till nio! Efter de åker jag till mamma :)

Kram dåå!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Saknar dig!

2009-03-29 @ 12:19:58
Postat av: SecondhandTorget - Din secondhandbutik på nätet!

cool blogg:)

2009-03-29 @ 12:27:15
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0