Nya tag!

Nya tag är vad som gäller!

helgen har betsått av Mikaelas 18-fest....hur kul som helst! men även promenader, lite gym (jag ska bli stark igen), köttgrytemiddag med bror som kom på besök, och så plugg......veckan som kommer är tuff!

mån: läst ut bok, tis: naturkunskapsprov. ons: spanskaredovisning fre: Erik&livsfrågorsprov  
Torsdag och fredag jobbar jag, onsdag ska jag på friskis-möte, tisdag ska jag jumpa.
I Helgen ska jag iväg på friskisochsvettis inspirationsdagar i sthlm, så de blir en späckad helg med träning,mat,glädje,föreläsningar,inspiration osv. Ska bli skitkul! På lördag kväll ska jag och Maria hem till Saga och kolla melodivfestivalfinal med hela gänget :)

Så nu jävlar är de bara att sätta in högsta växeln!!

Överochut, hörs när jag får bloggfeeling! :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha ska du verkligen ha "Erik&livsfrågorsprov" ?

Kul skola i sånt fall. Själv har jag bara hört om ETIK&livsfrågorsprov...man lär sig något nytt varje dag!

2009-03-08 @ 20:11:58
Postat av: idaa

HAHAHAHA

2009-03-08 @ 20:59:18
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Sara

Erik&livsfrågor, kan det vara ditt favoritämne (a)?

2009-03-08 @ 21:16:31
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0