Resultat av eftermidagens prestationer

Resultat 1. Våfflorna. det blev två med äpple/kanel, och två med hallon/blåbär + grädde med en toutch av vanilj. Både var utsökta. Kul med en ny variant som funkade :) Självklart är degen av den med fullkorniga :) Och de mysiga var att jag och Maria cyklade i solen och köpte bärmixen + grädden i eftermiddags. Kvalétetstid ;)



Vilken våffla skulle du välja?

KOKERINNORNA:


Resultat numer 2. Skivstångspasset!
Idag gick det fakstikt jättebra, kände att ajg ville köra hela passet och var aldrig i tankarna " nääär är de sluuut??" Utan isället ville jag köra, pumpa, känna kontrollen, se musklerna trimmas...och se kroppen bli starkare. jag fick även lite credd för min teknik av ledaren :) Mycket roligt att höra! Skivtsång är så roligt, just för att man snabbt blir bättre och starkare, och det är lite bereondeframkallande. Var redan bättre från förra gången! Så har bokat nästa onsdag igen...let´s do it the hole spring....lite så känner jag (:

Gör de just du tycker är kul, och fokusera på det. Gå din egna väg...huvudsaken är att du är nöjd med just din tillvaro och ditt liv just nu! Hitta balans, och se till att må bra och vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: ida'n

kloka ord mojsan!

vi ses snart va?

pussss

2009-03-25 @ 22:36:35
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken bra blogg! Verkligen fín. Där fick du till det - kul, bra, intressant och informativ, lagom lång också!! (pik...hehe ;))

2009-03-25 @ 22:40:39
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0