Skolan

Nu har jag för en stund sedan redovisat en svenskabok "Unge welters lidande". Känns jätteskönt. Igår hade jag Naturkunskapsprov, det gick helt ok, inte suuuper kanske, men så var det ju som sagt natur. Igårkväll var jag på jumpa, och det var riktigt kul och skönt. Är fortfarande glad över det, imorse vaknade jag sådär skönt trött och avslappnad i hela kroppen. Jag jobbar mig tillbaka, tro mig!

Idag så slutar jag halv tre, i eftermiddag efter lunch har jag naturkunskap och spanska-redovisning, vi ska dansa och prata om de olika dansarna. (på spanska, woops) :)

Ikväll ska jag iväg på ett möte på friskis, de ryktas om middag i och med det. mmm gott!  Får se om jag kör en körare på gymmet innan, annars så ägnar jag min tid åt en kopp kaffe och etik&livsfrågors plugg inför provet på fredag.
Men de är de enda "jobbiga" som återstår den här veckan.

Längtar till helgen! Träääning, inspiration, massa männskor, också favoriterna på lördagskvällen. Härligt!

Kram på er! Halka inte på isen, som jag höll på att köra minst 10 ggr påväg till skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0