Snodd från mallanballan!

FEMTON ÄR DU?

1. Är du snygg? Ibland
2. Är du fet? Nej
3. Är du smal? Ja
4. Är du en sportfåne?  Träningsnörd åtminstone
5. Är du rolig? En riktig skojare!
6. Är du sjuk? Frisk som en nötkärna
7. Är du feg? I vissa situationer (när jag blir nervös)
8. Är du törstig? Inte efter 1/2 liter kaffe
9. Är du 15 år? Nej, som tur är.
10. Är du rik? Jaa (:
11. Är du fattig? Nope
12. Är du smart? Inte i allt....
13. Är du shoppingsugen? Shoppingförbud mars månad!
14. Är du retsugen? Gillar inte att retas!
15. Är du saknad av någon?  E jag de?

FYRA SKULLE 

1. Skulle du vilja vara längre? Klarar mig med mina 1.70 cm
2. Skulle du vilja väga mer? nej
3. Skulle du vilja träffa en kändis? "träffa" aa klart.
4. Skulle du dricka dig full nu?  Verkligen inte

SJU KAN 

1. Kan du vifta på öronen? Känner inget behov om jag ska vara ärlig
2. Kan du slicka dig på näsan?  aa, de är hett
3. Kan du kolla i kors med ögonen? standard på fest
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag anstränger mig eller sover :)
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Absolut!
6. Kan dina vänner lita på dig? De hoppas jag att de kan.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Inte nu längre...

TRE ANTINGEN ELLER 

1. Pierca tungan elr näsan? Näsan
2. Vara seriös eller rolig? ROLIG går alltid hem
3. Brinna upp eller drunkna? Inget lät speciellt skönt.

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon just nu? He he
2. Sol eller måne? Soouulen
3. Vinter eller höst? vår&sommar
4.Soligt eller regnigt? När solen lyser, lyser jag.

OM MIG 

1. Hur mycket är klocka just nu?  19.16
2. Vart vill du bo? Där jag är lycklig!
3. Hur många barn vill du ha? 2-3? de tar jag när åldern e inne...
4. Vill du gifta dig? Inte via guds ord. men en symbol för ens kärlek till någon är vackert att ha.


Kommentarer
Postat av: Saga

lööööve to you baby!

presenten rockade ;)

2009-03-16 @ 08:50:32
URL: http://sagascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0