Sol inne sol ute...whaa va glad man blir!!

Heeejjj!!!!!!!!! Tjaaa läget då?!

Idag vill jag bara säga att det har varit en bra dag! De spelar ingen roll att man har fullt upp, så länge man har kul, får vara ute, får röra på sig, får vara med kompisar och får njuta av livets goda stunder såsom att basta....cykla i solen, promenera, unna sig en lunch på fina fiket Barsita och kika på inredning med bästisen :) Jag och Maria kan drömma oss bort i timmar med att gå och kika på porslin, textil och snygga designprylar...de vi är inne på mest är nog saker till köket...snygga kakfat som man lägger färgstarkfrukt på, eller grymma skålar och för att inte tala om martiniglas som man kan bjuda på röda drinkar med hallon i till sina gäster :) Jag vill flytta hemifrån!!

Jag och Therese u klassen var också inna simningen förbi stationen och fotade lite fula och farliga platser, jag tror det kommer bli kanonfint med vårt nya resecentrum...men just nu är de ju kaos!!

Dagens låttips: Kelly Clarksson - My life What a suck without you....., tror den funkar fint att löpa till!

Shipshop!

Pics från dagen!
 

Nu bygglov och andra avenyn!
Kramar i massor // Er egna Moa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit, moa, fattar du att det börjar bli vår! VÅRVÅRVÅR! AAh!!! :D

2009-03-17 @ 20:41:46
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Saga

Åh fina Moa, det där värmde verkligen i hjärtat! Tack och du vet att det är ömsesidigt.

Älskar att du har comviq, det är bara helt lovely!



<33333

2009-03-17 @ 22:18:02
URL: http://sagascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0