Tillfredställd!

Hallå!!
Jag är på strålande humör!! Har klarat av alla prov den här veckan + alla redovisningar, herregud vilken lättnad och stolthet :) Sen har ajg jobbat båda mina jobbpass + hunnit träna två ggr.....och shoppat en sväng på stan idag!
Skinnjackan är nu bra :) (haha) jag har nämligen bytt den x antal gånger, eftersom jag har en noja med att lämna tillbaka saker och ting. Lite därför jag har shoppingförbud denna månad också.....

me hur som helst...nu laddar jag inför den fullsäckade och roliga helgen! Jag är hur pepp som helst, har precis tagit mig ett bad så jag är ren och fräsch, och så håller jag nu på att att packar den stora väskan. 07.20 hämtar en friskskompis upp mig, sedan hämtar vi upp Maria och därefter blir det mooot sthlm! Imorgonkväll efter middag och fest på idrotshögskolan, så tar jag och Mariiiiia tuben mot Saga, där Karro,idaa och paula väntar! Mello-final! På söndag bli det upp tidigt för att börja yogan 09.15, helt galet!

ikväll när jag kom hem efter jobbet åt jag och Mamma en jättemysig middag...lax-wraps, med massa grekiska tillbehöver såsom soltorkade tomater, fetaost, grekisk yoghurt, pesto, körsbärstomater, parika, olivolja, havssalt.....medelhavmix-sallad och så citronkryddad lax med fullkorns-tortilla.....denvar urgott!
Jag gick till jobbet, och slog rekord påvägen hem med endast 15 minuter!! Hungrig tjej?



Aja...nu ska ajg packa klart de sista, ta mig en apelsin och dricka massa vatten, för jag är törstig som en elefant...sen blir det sängen och sussanussa! Uppstigning 06.30!

Kram och ha en bra helg hörrni!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Späckad helg vi har b2. Verkligen supernajs kommer det att bliiiii, supersupersuper! :D PUSSII

2009-03-13 @ 23:23:12
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0