Update

Ville bara säga att humöret idag är primaballerina! Startade dagen med 50 minuters powerwalk, för att delvis hämta ut pengar för Londonresan. Nu är allt bokat, betsämt och klart!  (Längtar redan).
När jag kom hem igen, gjorde jag mig finfin frukost och tittade på tv. Sedan har jag städat en massa här i lägenheten, gått runt och sjungit&trallat, packat upp och sorterat massa kläder, rensat i hallen m.m. Nu är det fint här hemma! :) Och massa färger har vi. jag, mamma och påsk asså.....då kommer de ljusgröna bordstabletterna fram, nya ljus köpes in.....och allt är frid och fröjd!

Lunchrecept! para dos personas!

  • 2 Kycklingfiléer
  • 1/2 suchini
  • 2 morötter
  • lite paprika
  • 1/2 lök

Skär allt i snygga bitar och wooka (lägg först i kyklingen), krydda med tex: vitpeppar, salt, pepparmix + thaisås.
Servera med råris och en sked créme fresch + mango chutney!



Ni får en bild på frukosten också. jag är matflow just nu! det är så roligt att skapa lite läckerheter i köket :) Och när man är ledig och hemma själv finns de ju inte så mycket att välja på....träning ger färdighet.



Smoothien innehåller. Mild naturell yoghurt +en liten mixpåse av mango, annanas och banan. hur smidig som helst, en står påse med massa småpåsar, de små påsarna är en portion - uppmätt och klart! Smidigt. Tack ICA!

Snart ska jag hämta upp mina småsyskon på skola &dagis, sen ikväll ska jag på föräldrarmöte med mamma.
Kram på er läsare!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mysmoa, nångång får du bjuda mig på det där!

2009-04-01 @ 17:06:36
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0