Blogglucka

Hej på er!

Första gången jag sitter ner vid datorn, och vad gör jag, jo pluggar! de är bra mycket nu, kanske fler än jag känner det?

Kommer svira om denna blogg lite också, skriva när jag vill skriva, och när jag har nått att skriva om. men just nu är de massa nationella prov/slutprov, uppsatser, inlämningar, jobb, fester, födelsedagar, släktträffar, träning och en del sol som prioriteras först.

Vill passa på att tacka alla finisar för en av de bästa kvällarna på länge också! Tack babes. lovelove.

Idag har jag ätit brunch hos malin med finisarna...i blev alla kvar där förutom fina madde som skulle på iq-kurs. Sen cyklade ajg hem, cyklade ner på stan, gjorde lite ärenden...åkte hem, plugga matte i tre timmar med sara i trädgården, packa kläderna, åkte hem till mamma, gick ut och sprang, och åt sen färsk tortelini. Ni ska få en bild nu...har tyvärr alla bilder från denna långhelg på min dator hos pappa kom jag på nu. dumt...menme :)

Nu kör vi, de är vår, de är vänner och de är slit...men mödan värt den 12 juni!! Mitt sista sommarlov, kanske kommer bli ett av de bästa också!



Recept:
Färsk spenatpasta (tortelini), salladsbädd, tomat, soltorkade tomater, fetaost, olivolja, citronpeppar och en klick keso.
På 10 minuter har ni en underbar middag! 

Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Sara

mums mums mums

2009-05-04 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0