Heeej!

Bloggen, jag är tillbaka! Hej alla som läser!

Tyvärr har jag inte den tid jag vill till bloggen, och om jag ska vara riktigt ärlig är det skönt att inte behöva känna dåligt samvete för dålig update. Men jag har ju en del bilder som jag vill lägga upp!

jag har lagat en del god sommrig mat, varit på maddes 18-kalas, och skrivit 10 prov!! Det är skolan som är största anledningen till mindre datortid.....och jobb, träning, kompisar, planering till resor samt födelsedagar =)

Imorgon ska jag ut och segla och paddla kanot i Skaris samt sova i tält och grilla. det är sista momentet i natur&friluftliv.....sen på tisdag ska ajg till storvad med naturkunskapen och ta prover och hova (hate it). På kvällen ska jag titta på en lgh mitt i stan, får se om den är fin....då kanske den blir aktuell. Sen på onsdag måste jag plugga, men på dagen är det skolkampen, så det blir sööft!....på torsdag och fredag jobbar jag....och ska ha ett semenarium och lämna in ett stort Pm på 10 sidor.

Helgen är freee!! LÄNGTAR REDAN!

Pics:















Några bilder från maddes middag + minipartaj som var supertrevligt kommer i ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0