Plugghelg

Denna helg ska ajg försöka jobba undan lite skolarbeten. Har efter en underbar lördagsfrukost, som bestod utan grekiskt lantbröd, kiwi, färskpressad kaffe samt juice pluggat lite ntaurkunskap.
Nu ska ajg skriva lite på mitt samhällskunskapsarbete. men efter det så tänkte ajg cykla ner längst ån på gamla bettan och träffa en gamal barndomsvän vid namn rakel. Vi ska ta en tur på stan
Vid fyra ska jag och min mamma på pulsjympa, sen ikväll ska ajg plugga 1 timme till och annars bara ta det lugnt, sätta på mig myskläder och sådär. för imorgon är det Matte B slutprov-plugg. Inte överdrivet mycket, men två timmar eller så :)

Sådär ser min helg ut!  Härliga Maj! men äh, jag är glad!
Bloggar nog nått ikväll!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig sötnos, snart får det bli ett M&M-dygn!

2009-05-09 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0