Superdag!

Idag har jag varit glad hela dagen tror jag. vaknade på med ett syperhumör...möter Maria (superglad hon med efter en liten sjukdom), vi redovisar en skoj dikt av gustav Fröding om Idealet. Sen lunchar vi några tjejer i klassen, som vanligt. Därefter är de Nk och "speaking" nationellt prov i spanska...kanske ska säga "hablar" isället. Jag och Sara körde och e gick väl helt okey, bättre en förra året i alla fall. Efter skolan gjorfde jag naturkunskap, sen åkte jag och gymmade en sväng. Blev mycket styrka eftersom jag var på pulsjympa igår.
Efter gymmet mötte jag upp min mamma för en sallad på UNICo och en liten kaffelatte till efterätt, hur mysigt som helst. vardagslyx för mig alltså :) Sen cyklade jag hem mätta som hästar blev vi, men väldigt nöjda med maten. När jag kom skrev jag ett PM på två sidor angående Biologisk mångfald och att vi bör bevara den. Så nu är det klart! Nu ska ajg lägga mig i sängen och läsa klart min svenska bok....ja ni hör ju vilket tempo som flööödar! de är bara att köra på så länge man orkar, och lägga energin på rätt saker!

Imorgon blir det skola, och sen jobb på friskis mellan 16.30-22. men slutar halv tre så hinner hem och vila lite, till skillnad från vanligt då jag brukar behöva åka dirre.

Godnatt!
Är de bara jag, eller blommar de överallt och luktar underbart? Även fast de regnar så tycker jag det är mysigt, de får mig att tänka på sommardagar då det regnat men sedan luktar underbart härligt :)

Kommentarer
Postat av: Saga

sv:

tack darrliiin!

såklart, mååånga drinkkvällar och gubbar i sommar ;) <3

Miss you too!

2009-05-06 @ 23:01:29
URL: http://sagascribb.blogg.se/
Postat av: malin

sommar är min favoritlukt! :)

2009-05-07 @ 08:08:33
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0