Eftermiddag - Fredag

Hej, hej hur står det till?

Med mig är de fakstikt mycket bättre just nu! Så pass mycket bättre att jag fakstikt är i skolan. Har skrivit lite på ett arbete som jag pkte hit för att skicka hem till "hemdarorn" via mejlen. Sen har jag även börjat på en tll uppgift om invandring - intressant. Skulle man se sig själv som en invandrare om man bott i ett annat land i 10 år? Skulle ja va lika svennig? Spännande att tänka på, läser kursen männsikan (msk) socialt och kulturellt - därav dessa tunga frågor :)

Sen har jag även passat på att käka lite lunch med Ida, där maten ändå servaras som på ett silverfat :D Score på våra matresurangspersonal!

Nu ska jag snart cykla hem i SOLEN (löve it), sen kommer mamma hem och vi ska åka och handla. Ikväll vet jag inte vad som händer....men imorgon blir de city med mamiii...ska troligen köpa min älskling (läs dunboomerangjacka) Svart/blå???
Kvällen blir mys med Maria & Malin!!
Söndag: Ikea med Tove, jobba eftermiddagen. Bara roliga saker som ni hör :)

Hoppashoppashoppas jag bara inte blir sjuk nu....igen!! Ska fortsätta ta de lugnt, så går de nog bra.

Dagens klädsel: Svarta jeans, svarta höga stövlar, ljusbeige/rosa volangtopp, svart kofta Mq, stor silverklcoka, pärlörhängen, upsatt hår och lite rouge på de. Har ju inte klätt på mig nått vetiigt på tre dar, så idag fick de i alla fall bli lite mer klassiiee :)

Gick de bra med vaccinet källman?



Världens finaste bild! En liten pluttunge (:

Kommentarer
Postat av: källman

ja shit det gjorde ju det hittills. ingen kö och ingen bedövning, aaah. nu har jag lite ont i armen och jag hoppas vekrligen jag inte blir sjukis. skulle inte palla. SES IMORGON!!! Pussss

2009-11-13 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0