Hello

Efter att ha lagt mig i en god tid igår, i en jättestor säng...med inga ljud omkring (förrutom köksfläkten, som jag senare stängde av) så vaknar jag upp ur min dröm, drömandes om att jag kikar på min kompis skjortor, och fastnar extra mycket för en rutig Levís....men de roliga med de hela är att ajg vaknar av att låten Collide (min alarmsignal) spelas rätt in i örat på mig! Jag hade lyckats lagt mig på mobilen direkt intill örat.....gissa om jag blev rädd, och gissa om jag var slow i köket sen. Helt omtumlad.

I övrigt var sushilunchen med min pappa jättemysig och god.
Och mötet var mindre bra. Nån som har nytt jobb åt mig?

Nu ska jag strax åka och vikariera för Sofia, hon blev lite sjuk som hon misstänkt. Så lika bra att hon kurerar.
Pussochkram!



Ida - min snygga modellvän!

Kommentarer
Postat av: maria

snygg tjej!!!



(vill du vara min barnflicka kanske?)

2009-11-19 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0